Μερικοί οργανισμοί αντιλαμβάνονται ουσιαστικά την κοινωνική τους ευθύνη: η απάντηση δεν είναι μια ροζ κορδέλα σε κονκάρδα, αλλά δράσεις, ενημέρωση, προσφορά. Το παράδειγμα του ΟΦΗ σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Το «άνοιγμα» του ΟΦΗ στην κοινωνία ευρύτερα και στο γυναικείο κοινό ειδικότερα δεν είναι κάτι που ξεκίνησε προχθές. Υπό τη νέα διοίκηση, ο σύλλογος του Ηρακλείου αποδεικνύει συνεχώς και από την πρώτη μέρα ότι αντιλαμβάνεται την κοινωνική ευθύνη ως ουσιαστική ευθύνη και όχι απλώς ως φράση που χρησιμοποιείται μια-δυο φορές τη σεζόν σε επίσημες εκδηλώσεις προς τέρψην της συνείδησης ότι «κάτι κάνουμε κι εμείς».
Απλώνοντας τα δίχτυα του μέχρι εκεί που φτάνουν οι δυνατότητες του, ο ΟΦΗ πραγματοποίησε σπουδαίο έργο την προηγούμενη εβδομάδα αναφορικά με την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο προσφοράς.
Διαβάστε πώς κινήθηκε ο κρητικός σύλλογος με ένα κλικ εδώ
Σχόλια